Monday, February 18, 2008

mainan tido~

mcm mane nk stat ek.. ermm..bole ke crite kat sini?? ntah la..drpd dok saje2 bek tulis je kat sini.. huhuhu~ smalam aku mimpi.. mimpi tipon org...hehe


tipon sape,xyah ckp ar..hu3 mase ckp tipon tu (dlm mimpi) ckp pe ntah,da lupe ;p dia jd x suke ngn aku xmo kwn ngn aku lg.. 


sedihh~ dan keciwa... sbb aku suke sgt kwn ngn dia...pastu aku tersedar(dr mimpi) tgk jam...kul 03:01 pagi.. aku ambik hp... tgk dialled num...sbb aku takut.. takut2 aku betol2 call dia.. takut jgk aku ngigau ke..hu3 (bahaye nih..hik3) tp naseb baik xde..so mmg betol2 mimpi la.. hehehheh.. then,aku nk smbung tdo~ tp ssh skit nk lena sbb dok terpikir.. aku very takutt klau2 mimpi tu jd kenyataan suatu hr nnti.. mintak2 la jgn....hu3 


# mimpi tu mainan tdo je kn??

No comments:

Post a Comment