Saturday, February 16, 2008

Poster Sudah Buang Dalam Tongsampah

nk gelak jap....hahahaha..lompat* lompat*


akhirnye... klau selama nie aku juz tmpal poster dia dlm blik... tlg promote mase dia nk jd calon dulu.. (x d byr gaji pn) pangkah kat nama dia besar2... tp td... dpt gak jmpe dpn mata x sangka betol leh jmpe kat sana.. sib baek dia x prasan aku dok pndang2 jeling2 kat dia hak3~ duduk dpn aku plk tu.. tp xleh la asik nk pndg dia je.. kang terperasan plk penceramah nnti.. =) 1st nmpk dia.. terkezut gak la..


hati ku tertnye2 : eh,mcm penah tgk je mamat nie..tp katne ek?? huhuhu..


mesti u all nk tau.. poster ape? mamat mane? jmpe katne? hehe..malas la nk ckp.. tp org yg penah masuk blik aku sem lps mesti tau aku tmpal poster sape.. hik3~ x penah d bwat org aku rase.. klau dia tau... mamposs aku..hak3 ala..aku tmpal pon sem lps je.. masuk sem nih.. da buang dh poster ko tu.. x laku da pon.. baik tmpal poster burger triple xl.. hehehe.. anyway cramah td dh berjaye aku dgr dgn jaya nye..wlpn ade ckit angguk2.. (btol x kiah?? ;p) tp aku teruskn jugak dgr smpai abes.. byk jgk input yg dpt td.. dr A smpai Z.... insyallah..rase nye da tercapai objektif diorg utk beri pendedahan minda n ilmu pgtahuan yg di perlukan bg melahirkn generasi kepimpinan yg terlatih... cewaaaahhh...tu dia.. ambik ko..heh3 tu baru skit...


nex wik ade smbgn kursus ni lg.. jom kite ke mlake~ hehe.. klau tgk dlm jadual ni... ade acara membuat rakit n rakit race.. ayamak!! mane la reti nk berakit2 ke hulu dan berenang2 ke tepian.. ish3..nk kene blajo ngn bdk palapes dulu ke?? xyah arr..hentam je la nnti.. agk2 bin sulaiman tu reti x ikat2 rakit nih??? 


hurmmm...nex wik aku citer..hehe..

2 comments:

  1. bkpo panje tlajok aku tulih hr nie?? kih3..supo x cayo..

    ReplyDelete