Friday, April 18, 2008

+Hari Tebuka Besama ennaii dot blogspot+

haihhh..mls plk nk stdy hr ni..nk jluwok sero tgk perkataan2 dlm buku phtk ngn maintenance nih..hohhoo..sakni g bilik samsiah..pinje cd kUngfu dUnk ngn 200 poUnd bEuty..hehehhee..ore sibuk dok stdy kito tgk cd..bagos2..hah33..pening la asik baco boOk jah..nk gop rilep2 palo otop nih..padahal dok rilep sokmo doh pom..hah3..adess..si peruz ni x abis2 lg dgn usaha dio nk baco blog aku..hahahahha..pdn muke xley baca.. nnti la..ko akn bc gak nnti..tggu aku wat hr terbuka besama ennaii.blogspot okeh..hahhhahaa..bile tu aku tanak bgtao..nti aku akn letak kat status ym ku..ha3..nnti korang baco la puas2..komen byk2...sapo x komen aku sekeh..hah3...wat mase ni aku private kn dulu blog ni..sape2 pon xley log in...buke gapo..blog ni under construction lg...alohh..lg pom xdok gapo la kat blog aku ni...byk aku membebel sorang2 je..xde pekdah pon..hah3..saje nk wat gempaq sebenarnye..hehhee..sabaq ya kgkwn sekelian..he3..beref lu ar..nk tgk cd meta..chowz~

2 comments:

  1. yuhuuu...dah masuk gak akhirnya..trimas³..

    tapi kenapa macam aku je yang rajin bagi komen haa...

    ReplyDelete
  2. samo2 monster..*upss..kah33

    tu la..kn ak da ckp..
    ko je yg beria-ria nk masuk blog aku yg ntah hape2 ni..hohohoo

    ReplyDelete