Tuesday, June 17, 2008

Qadha Entry

skali lg ak telah meng-qadha bbrp entry ak..mklum la..ak bermusafir spjg 2-3hr yg lalu..hehhe..

  +13 june 2008+jUmaat+

HEPI 18th BESDAY TO MY BRO,
-ADIB-

*hr nie gerak g kL wit kasyah,aiman n maa..aiman je drive dr klate to kL..ak kat sbelah asik mkn je mkanan yg di bwk..hehhe..lbh kurang kol 2.30 smpai kat umh ayhsu d pandan indah..lepak2 umh dia n lps mgrib kami turun p umh teh kat pJ plk..smbil mkn2 n borak2 tue rmai lak sdara ak yg kat area kL ni dtg..da mcm hr raya plk..pastu tepon nenek ak kat kg..kasi dia jeles..hik3..mlm tu kami sumer tido umh teh coz pg besok da nk gerak turun jB dr umh dia..

+14 june 2008+SaBtu+
*lps bekfes kitorg mulakan perjalanan ke jB..kali ni ayhsu plk yg drive..n skali lg keje ak dok makann je..hehhe..smpai jb dlm kul 3.15pm pastu terus check in kat hotel kelana..memula igt nk dok umh tamu utm..lps pikir2..xjd la plk coz mak ak kat sini jap je..sggah tdo jer pown..so kami pilih hotel kelana..sv bgdet jgk beb..hahhhaa. ptg tu ak bwk diorg sumer p danga bay..biasak la..ayhsu ak ape lg..mengsnap gmbo la keje dia.. best jgk sbb tyme tu ada sunset..nice view~...



kasyah macam biasa, berlari-lari kesana kemari sbb dh 2 hr kat dlm kete je..so dia mcm melepaskn tension utk melompat-lompat d berguling2..penat ak nk mengejar bdk tuh..layaann kan ajo..bdk2..huk3

+15 june 2008+aHaD+
kol 9am td p anta ayhsu naik bas blik kL..spatot nye dia nk blk ptg..tp tket da abes lak..ade pagi jer..so xdpt la nk bwk dia ronda2 amik gmbo dlm utm..hehhe..xpe2..len kali buleh mari k.. helo jah..hih3..lps check out kol 12pm kami p sopin2 n mkn2 jap..after dat,lps smayang asar sumer p ktm kempas..antar my mum, aiman n kasyah naik tren..sggh xcited bdk kecik itu nk naek tren....tp ak p sana pggil teksi pkcik mazilan gak..nk antar sdiri..ak x igt jln larr..hua3.. tren mak ak smpai dlm kol 7.15pm kat kempas n mereka pon bergerak meninggalkan ak sorang2 kat sini..wuuuu!! sedih wooo...lps check out hotel kelana,ak check in plk ktc..kat s09..ak dok bilik yatie...rajin si yatie..keje kat fakulti tue..hehhee.. kami duk 4org kat blik tu..tp esk tggal 3org dh la coz sorg kwn dia nk balik sbh dh ptg esk..mlm tu ak tdo kat blik diorg...tp sggh sedihh maa..xdpt tgk potugal lwn swizland...x jmpe tv lg kat ktc nih..

+16 june 2008+iSnin+
hr nie xde wat pape kat bilik..tdoooo jer keje ak..heh3..ak kne topup awl2 tdo kerana d mggu mhs nnti ak akn melalui proses2 ataupon fasa2 d mana tdo ak tidak akn mencukupi spt ak berada d rumah mahupun d ostel..so ak kene bwat persediaan awl neh..hak3..poyo jer ayt ak tu..hehhee..slain tdo ak kuar p mkn je..lps mkn tdo blik..hahhaa..owhh..psl match smalam.. portu telah d kalahkn oleh swzland dgn 2-0!! aiyoooo..tp xpe,portu still bole msuk suku akhir dh.. x sabaq nk tgk portu lwn germany..dua2 team fveret ak..hee~...mlm plk kitorg pindah brg letak umh kak huda..kak huda ni bdk koir sama ngn yati gak..bkn calang2 irg nih..beliau skg bwat master in chemical engin..dh rezeki dia..dpt lak jd pembantu felo ktr..huyoo..best giler..umh dua tingkat..k08..dok dua org jer..so ape lg..kami masuukk la teman dia..so mulai esk kami sumer akn jd penghuni ktr plk..mlm ni tdo ktc lg..huk33

+17 june 2008+sELasa+
hr ni ak kat sini..kat dlm tmpat yg sejuk..warga utm pggil tmpat ni psz..hahhaa..nk on9 kat fakulti,charger lptop ak da letak umh kak huda..dia lak xde g praktikal..so ak dtg on9 kat psz ngn yatie(ak ajk dia ponteng keje..hahha) n suk phin..yea2..mlm ni bole tgk euro..da 3hr ak x tgk tv.. sib baik umh kak huda ade tv..hehhee~


+18 june 2008+RaBu+
hr nie ak on9 at psz lg..tp kali ni kat luar plk cz kat dlm tu diorg tgh wat keje2 pemasangan komp baru...smua lak tu tukar..perghhh..kaya gilakk utm nih.. tlg byr yuran ak sem dpan skali la gitu..hehehhe..

3 comments:

  1. huhuhuhu...
    jaohnye perjalanan...
    kim slm kat yatie....

    ReplyDelete
  2. oh akak ejen..tolong sampaikan salam ku buat adik² junior yang baru masuk ye..perempuan je tau...!! hahaha...

    ReplyDelete
  3. semma-jaoh perjalanan indah pemandangan..hahhha~

    peroz-wokeehh abg kurus..akn ku smpaikn salam2 mu itu..heh3

    ReplyDelete