Wednesday, June 25, 2008

selamat menjalankan tugas

mulai pagi besok ejen2 akan mula meninggalkn k9 n k10 utk kembali ke kolej masing2 bagi meneruskan kerja2 yg telah d rancang..freshie2 akn mula mendaftar pd 28/6/08 utk k11,ktf,ktho n kp..n the rest akn dftar pd 29/6/08...spt yg d nyatakn td kolej aku iaitu k11 akn menerima freshie2 pd hr sbtu ni..mengikut mklumat yg diterima,seramai 330 freshie akn dftr kat k11..majority nye bdk2 fksg n sc.comp..tugas ak mase hr pdftrn ialah ak ngan acap akn jaga kaunter matrix card bhgian penyerahan..best gak sbb nti leh kenal freshie sorang2..mane la tau ade yg kendu2 ke..leh wat calon adik ipar..hih33..pastu sepjg mhs plk ak ngn 3 org lg ejen akn handle bhgian acara n seranta..huhhuu.. owwhh..sebut psl pdftrn freshie..sdare ak ade gak yg akn masuk utm..tp dia akn tggal kat ktf... n yg agk cuak ialah..ak x kenal sdare ak tu!! kwang3!! dia adalah anak kepada atuk sdare aku (atuk sdara ak muda lg k..he3)..tyme skolah sumer pakat dok ostel,so ssh la nk kenal sdare mara..(he3..bole trima x alasan ni)..sorang lg ialah adk mmbe ak,kat ktf gak..hmm..diorg da mula contact ak utk jmpe hr pdftrn tu tp xtau la cner nnti cz ak pn d jgka akn bz yg amat pd hr tu..haihh..cner nii?? adk kwn ak tu xpe la..sdare ak tu...ngn bapak dia pn ak da lama x jmpe..x jmpe nti kang takot kecik ati plk dtg jauh2..huk3..oh ye..adk si peruz pn msuk utm gak eh..kdekott betol,xnk bgtau pn adk dia kos ape n kolej mn...bkn ak nk tackle pown..weyy peruz,bgtau laaa....hehe eh..mlm ni semi final euro kn?? germany vs turkey...allaaa..xdpt tgk lg~ kat k9 ni xde blik tv..sumer tv2 diorg kat tmpat yg terbuka..takot lak ak nk tgk sorang2..hmm..ak rase cm turkey je yg menang mlm ni..tp jerman pn hebat gak..hehee..ntah..mari kite lihat sape yg kenaa..heh3 haa..lg satu nk tmbah..title kat ats tu jgk ak tujukan wat kanda ak..igt lg x yg ak ade tribute satu post utk dia..heeehhe..dia da stat keje kat s'pore...hehe..best betol..cpt2 la kaya..hi3

1 comment:

  1. muahahaha...akak ejen o12 kita ni dah nak beraksi..jangan lupa ye, setiap adik junior kita, kau sampaikan salam tau...muahahaha...

    aku taknak bagitau pasal adik aku...hahahha...

    ReplyDelete