Sunday, October 19, 2008

seven wOnders

::ak telah d tagged dr cik dill....cek..cekk..cekidout..hehhee::

(sori..agk terabur ckit..xtau la pebende prob bspot ak neh..xleh nk ejas dh...adeii)

7 FAKTA MENGENAI SAYA.. ~x makan sayur ~bukan ank dato’ ~suke pd kedamaian ~suke amik gmbr,masuk dlm gmbr,edit gmbr ~homesick!...

~x suke pink ~saya menci e.x.a.m

7 PERKARA MENAKUTKAN SAYA.. ~kehilangan insan2 t’syg ~citer seram

~darah

~ kerosakan

~bencana alam

~naik bas…agk cuak laa

~virus!! Yg ni plg ak x suke!!

7 LAGU KEGEMARAN SAYA BUAT MASA KINI.. ~All Saints_Never Ever

~Laila’s Lounge_Mawar Khayalan ~Lucky_Jason Mraz ft Colbie Caillat ~Pink_so what ~Couple_say hi ~Jeffrydin ft One Nation Emcee_Mas Mona ~Brainstewz_Twinkle Away

7 PERKATAAN YANG SELALU DISEBUT OLEH SAYA.. ~awop tuu… ~hehhehee ~ahaks ~sumbakk aarr ~semma...jom makey!! ~owoh laaa

~weyy...

7 PERKARA YANG BERNILAI BAGI SAYA.. ~me,myself n i ~ma familia

~my glamour mis rEd ~moment2 itu ~laptop nie ~gambar2 ~kamu kamu kamu..hehe

7 PERTAMA KALI DALAM HIDUP SAYA.. ~pakai spek (darjah 5)

~masuk hostel (form1-3) ~balik sorang2 dgn train dr kL-klate (form 4)

~drive mis red (form 5) ~jadik mc (dinner blok mase kat matrix)

~ade blog sdiri (Feb 2008) ~naek vespa cik pUteh!! (bbrp jam yg lalu)…sronOt2!! hehe

7 ORANG BERTUAH MENJAWAB SOALAN SOALAN2 DI ATAS.. ~semma ~kanda ~ jiran_arih ~senior_mR.am ~ wanda ~ peruz ~zazie

Jwb jgn x jwb weyyy..

hehhehee~

7 comments:

  1. yeay!!da d jwb..fuh~mjur masuh kenal..ihih

    ReplyDelete
  2. hehhee...msti la knal..

    ReplyDelete
  3. ak pon nop keno jwb gop ker???

    ReplyDelete
  4. adeh..aku tak suka tag² ni...malas nak buat...

    ReplyDelete
  5. yelahh...

    sape2 yg b'tuah tu sile jwb k..
    hehhe~

    ReplyDelete
  6. nyesal aku masok sineh. wekk!

    ReplyDelete
  7. hahhhhaaa

    mung adelah salah satu org bertuah...sile jwb tag tu okes..

    haha

    ReplyDelete