Saturday, November 29, 2008

doa ku......

♥-|✖|-♥"Ya Tuhan , kalau dia memang jodohku, jodohkanlah... Tapi kalau bukan jodohku, Jodohkanlah jugak... Jika dia tidak berjodoh denganku, maka jadikanlah kami jodoh... Kalau dia bukan jodohku, jangan sampai dia dapat jodoh yang lain, selain aku... Kalau dia tidak bisa di jodohkan denganku, jangan sampai dia dapat jodoh yang lain, biarkan dia tidak berjodoh sama seperti diriku... Dan saat dia telah tidak memiliki jodoh, jodohkanlah kami kembali... Jika dia tetap menjadi jodoh orang lain, biar orang itu ketemu jodoh dengan yang lain dulu dan kemudian jodohkan kembali dia dengan ku ... "Amin...." hehehehe....♥-|✖|-♥

Friday, November 21, 2008

jb-kuantan

pg nie ak, my glamer mis rEd n adek ku yg poyoz aka aiman nk gerak balik klate...but singgah kuantan dlu umh mkcik aku...mybe stay semalaman kat kuantan den br blik kkrai... tgk keadaan gak...tengs peruz and amalina coz bg peta kat aku... so sape2 yg nmpk mis rEd DAN 78xx kat highway...haa..aku la tuh..hehe...k la,ak nk p siap2 ambk si aiman kat jb.... doakan p'jalanan kami okess... daa~ **akusangathepi =) kompem bwk kete hr ni dgn senyoman yg memanjang.... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....

Thursday, November 20, 2008

bai bai bai

exam ku da abes...
brg2 sumer dh masuk dlm kotak...
esk p anto umh pkck semma....
rmai studen yg da balik...
lusa aku balik...hehe..
balik praktikal dpn umh ak..hehe
babai fksg...
babai kolej 11...
babai utm...
babai tmn u...
babai pak gad...
babai sumer.....
i'm gOnna dem mis dis place...huhu
daku akn kembali sbg super duper snior...
kalo pjg umo...
bln 7thn dpn kite jmpe lg...
tyme tu ak da jd final yr studen...
musti klako gler..cam x caye jer....haha
jgn rndu2 kat aku eh...hahhaha
mcm ade jerk org nk rndu2..hihi
kalo rndu gak...roger2 la aku ;p